woensdag 6 april 2011

Geuren en dos cortados

Ik ben helemaal wild van geurtjes. Niets lekkerder dan de geur van zeep,koffie, lavendel, een vrouw of man die een mooie parfum draagt,maar ook andere geuren. In Spanje is het bijna een plezier om te wassen. Ik snap nog steeds niet hoe het zit maar in het wasmiddel zit denk ik een andere concentratie geurstoffen. Toen ik vanmorgen een heel leuk berichtje kreeg van Anne Pennekamp ( daar kom ik zo op terug) hing de was beneden lekker te drogen.  Door de wind kwam de frisse geur mij tegemoet. Ik krijg dan altijd ( net als die mevrouw uit die NL reclame ) de onbedwingbare neiging om even met mijn neus in mijn was te gaan hangen. Ik doe het maar niet... stel als de buren mij net als die mevrouw met een slipje over mijn hoofd zien, wat toevallig door de wind daar komt te zitten. ...
Onder het drinken van een kopje koffie even het mailtje gelezen van Anne Pennekamp. Anne en Alexander hebben een bedrijf : http://www.doscortados.eu/ Anne had via Cokky mijn blog opgekregen. Wat een leuke naam  dos cortados. Laat een cortado nu net mijn favoriete koffie zijn ! Dus gelijk even terug gemaild en contacten uitgewisseld.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten