dinsdag 5 april 2011

Plat

Vandaag was het echt de dag om even gas terug te nemen in alle opzichten. In NL heb ik betrekkelijk altijd kalme dienst terwijl hier in Spanje ik altijd mee wil doen met de grote jongens. Het aantal injectiespuiten wat ik zo eens in de week moet wegggooien is dan ook aanzienlijk. En mijn nachtelijke escapades naar het toilet gaan mijn dan toch ook een beetje opbreken. En wanneer het er meer dan een bepaald aantal per dag worden weet ik dat ik in mijn reserves ga lopen. Dus even tikje terug.
Vandaag dus lekker kalme dienst. Voor het eerst in bermuda en topje naar Jalon. Wat is dat toch top. Volgens Celia, waar wij een gedeelte van de wijn van Aadje opgehaald hebben, is het in 1 klap van winter naar de zomer gegaan. De rest van de wijn komt volgende week. Afgesproken dat hij die zelf kan ophalen in mei onder de bekende reserveringsnaam; Simona.
Daarna op het marktplein een kopje koffie gedronken en vlug naar huis waar we heerlijk plat zijn gegaan met een boek.
Lunch op het terras en daarna wat foto's gemaakt van de wilde grote en kleine irissen die op ons grondstuk groeien. Tot 19.00 uur in badkleding gelopen en vanavond weer vroeg plat.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten